Hoi,
Dit is mijn introduction in POR.
Ik kan het account 13wesley13 niet gebruiken, omdat deze door een admin moet worden geactiveerd. Vandaar dat ik tijdelijk dit account heb aangemaakt.
RS naam?:13Wesley13 | Cb 138+ | Total 2100+
IRL naam?:Mijn real life naam is Wesley, beetje logisch als je kijkt naar mijn RSN.
Hoe oud ben je?:Ik ben 18 jaar oud. Ik speel RS vanaf mijn 14de jaar.
Heb je ook hobby's?:Ja ik heb hobby's, ik ga graag naar buiten met vrienden, ook vind ik mountainbiken en voetballen erg leuk

Maar buiten die dingen zit ik natuurlijk ook wel wat uren achter de computer, hihi.
Vertel eens wat meer over jezelf:Nouja, zoals ik net al vertelde heet ik Wesley, en mijn hobby's zijn dus ook hierboven te lezen.
Nouja ik ben dus 18 jaar, zit in het examenjaar, na deze school ga ik een ICT-Beheer opleiding volgen, omdat ik hier erg veel interesse en ervaring in hebt. Zoals ik ook al zei ga ik graag na buiten wat chillen met vrienden enzo, ook houd ik erg van muziek <3 vooral nederhop.

Uhm .. tja ik woon in Heerlen, dat is een stad in het diepe zuiden (Zuid-Limburg).
En ik wil hier nooit meer weg !!!

haha
Ken je al mensen in POR? Zoja, wie?: * Bram4ever (Luna)
* Jantje207 (School)
Voor de rest heb ik wel wat namen gezien op het LTF etc.
Heb je Teamspeak? (Verplicht):Ja dat heb ik.
Heb je Swiftswitch/Swiftkit? (Verplicht):Ik heb swiftkit, maar ik neem aan dat het gebruik van (M)Irc verplicht is.
Heb je ons al eens bezocht in IRC CHAT #por?Ja, hier zit ik momenteel ook in.
Vertel hier over je Clan & Runescape geschiedenis:Runescape geschiedenis:4 jaar geleden ben ik begonnen met Runescape, direct na pasen.
Helaas heb ik daardoor de rubberen chicken gemist.
Ik ben begonnen te spelen omdat mijn vriend het altijd speelde.
Ik werd steeds beter en beter en het duurde ook niet lang voordat ik mijn vriend voorbij ging.
Ik verdiende mijn geld door het killen van goblins, later verdiende ik geld als goud door cowhides te verkopen (100 voor 2500gp). Ik bleef mijn combat door trainen en trainen en hier verdiende ik ook mijn geld mee, de drops van de monsters daar kwam ik wel mee rond. Ik werd beter en beter en bereikte al snel het combat level 100.
Ik kwam irl in contact met andere mensen die Runescape speelde en die wel interesse in geld hadden.
Ze boden tot wel 20 euro per mill, en daar zei ik geen nee op. Mijn geld ging op als water maar ik vond het helemaal niet erg. Later toen ik combat 126 was heb ik mijn account zelfs nog twee keer verkocht voor bedragen rond de 1000 euro. Ik heb altijd mijn account teruggekregen op een of andere manier. Tot hedendaags heb ik een aardig zakcentje verdient met dit spelletje en ik zal er vast ook nog heel wat aan gaan verdienen.
Ik heb wel nooit iemand gescamd of gehackt, hier ben ik dan ook absoluut tegen.
Nouja, hierna ben ik nog gewoon doorgegaan met Runescape, beetje skills trainen enzo.
En dat doe ik tot aan nu nog steeds hé
Clan geschiedenis:Luna:Luna was mijn allereerste clan, en ik ben tot het einde gebleven.
Ik heb verschillende ranks gekregen, heb veel meegemaakt en beleefd daar.
Heb hier alles geleerd, van het begin tot het eind.
Red Devil Clan:Ik was Luna² geleaved voor RDC.
Achteraf een verkeerde keuze, de reden dat ik joinde weet ik niet goed meer.
Ik had wel bewondering voor RDC, hoe de gang van zaken ging enzo.
Luna:Ik ging terug naar Luna², ik wou Luna nog steunen zover het kon.
Helaas hebben we dit nog maar een aantal maanden vol konden houden, daarna hebben we er maar een eind aan gemaakt omdat het niveau niet omhoog ging.
Red Devil Clan:Nadat Luna² gestopt was, ging ik na een tijdje toch maar na RDC.
Ik had het hier na mijn zin, net zoals de vorige keer in RDC.
Helaas werd ik gekicked met als reden dat ik te inactief was en alleen op TS aanwezig was om events bij te wonen. Omdat ik het hier niet mee eens ben, ben ik niet terug gejoined.
Ook vond ik het raar dat ik niet eens een warning kreeg en de reden vond ik ook al vreemd.
Vandaar dat ik dus niet terugjoin.
P.s. Het is maar een introduction hé!